نماینده رسمی کابل متال

اگر قصد خرید کابل با قیمت مناسب یا انواع مختلف سیم را دارید ، میتوانید از مشاوره کارشناسان این مجموعه بهرمند شوید . سینا نوین  به عنوان بزرگترین مرکز پخش سیم و کابل در خیابان لاله زار و تنها نماینده رسمی کابل متال با توانایی بسیار بالا در تحویل سفارشات کوچک تا بسیار حجیم ، آماده ارائه خدمات مربوطه بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای میباشد . برای توضیحات بیشتر در مورد این مجموعه به صفحه درباره ما مراجعه کنید . در این قسمت برخی از محصولات را معرفی میکنیم .

کابل زره دار

اگر قصد خرید کابل زره دار را دارید همین حالا با سینا نوین  به عنوان بزرگترین مرکز پخش کابل زره دار با قیمت مناسب تماس بگیرید . فروش انواع کابل زره دار و آرموردار با بهترین کیفیت از خدمات تخصصی این مجموعه میباشد .

کابل آرموردار

خرید کابل آرموردار ، فروش کابل آرموردار با بهترین قیمت و پخش کابل آرموردار بصورت کلی و جزئی به سراسر کشور از خدمات اصلی شرکت سینا نوین (ساتم الکتریک ) است . در ادامه معرفی کابل آرموردار و ویژگی های آنرا توضیح خواهیم داد . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

کابل سرب دار

اگر قصد خرید کابل سرب دار را دارید همین حالا با سینا نوین (ساتم الکتریک )به عنوان بزرگترین مرکز پخش کابل سربدار با قیمت مناسب تماس بگیرید . فروش کابل سرب دار با بهترین کیفیت از خدمات تخصصی این مجموعه میباشد .

box1.jpg

پخش کابل زره دار

سینا نوین  ، پخش کننده انواع کابل زره دار بصورت کلی و جزئی در تهران و سراسر کشور میباشد . برای خرید کابل زره دار با قیمت مناسب و همچنین آشنایی و خرید انواع کابل و قیمت آن با ما تماس بگیرید

پخش کابل آرموردار

سینا نوین ، پخش کننده انواع کابل آرموردار بصورت کلی و جزئی در تهران و سراسر کشور میباشد . برای خرید کابل آرموردار با قیمت مناسب و همچنین آشنایی و خرید انواع کابل آرموردار و قیمت آن با ما تماس بگیرید

box1.jpg

پخش کابل سربدار

سینا نوین  ، مرکز پخش کابل سرب دار و فروش کابل سربدار بصورت کلی و جزئی در لاله زار تهران و سراسر کشور میباشد . برای خرید انواع کابل سربدار با قیمت مناسب و همچنین آشنایی و خرید انواع کابل ساختمانی و صنعتی با ما تماس بگیرید .

کابل زره دار چیست ؟

کابل زره دار یا کابل آرموردار نوعی از کابل های فشار ضعیف میباشند که قدرت رسانایی بسیار بالایی دارند . در کابل زره دار یا آرموردار در برق فشار ضعیف از مس مفتول به عنوان رسانا یا هادی استفاده میشود . در برق فشار قوی نیز از آلومینیوم به عنوان رسانا در آن استفاده میشود .

بیشترین استفاده کابل زره دار

در بازار جهانی کابل زره دار یا کابل آرموردار را با عنوان اختصاری SWA استفاده میکنند . بیشترین استفاده از کابل زره دار برای فشار بالای یک کیلو ولت در زیر زمین است .

در کابل زره دار از عایق PVC استفاده میشود . استفاده از آن باعث مقاومت در برابر آب و خواص الکتریکی بهتر میشود . در کابل های زره دار یا کابل آرموردار از یک لایه زره استفاده میشود . این لایه در برابر فشار زمین و ضربات احتمالی از کابل محافظت میکند .

پخش کابل زره دار

شرکت سینا نوین  به عنوان بزرگترین مرکز تخصصی پخش کابل زره دار در تهران و بزرگترین پخش کننده کابل زره دار در لاله زار ، همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین قیمت و کیفیت در فروش کابل زره دار ، از سایر رقبای خود در این بازار پیشی گرفته و در این زمینه در تاریخچه سابقه کاری خود موفق نیز بوده است . مرکز تخصصی پخش انواع کابل زره دار در لاله زار را با نام سینا نوین  میشناسند و شما برای خرید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت میتوانید با ما تماس بگیرید .

قیمت کابل زره دار

به دلیل تغییرات قیمت مس ، آلومینیوم و سایر فلزات مرتبط با تولید کابل زره دار ، قبل از هرگونه اقدام به خرید ، میتوانید بهترین قیمت کابل زره دار را از مرکز پخش کابل سینا نوین  استعلام نمایید . سینا نوین  انواع کابل زره دار را به سراسر ایران ارسال خواهد کرد .

 

ساختار کابل زره دار

رسانا یا هادی کابل زره دار

در کابل زره دار فشار ضعیف فلز رسانای آن مس مفتول است ولی در کابل زره دار فشار قوی از آلومینیوم به عنوان رسانای کابل زره دار استفاده میکنند .

عایق کابل زره دار

در انواع کابل ها از پی وی سی به عنوان عایق استفاده میشود ولی در کابل زره دار به دلیل مقاومت در برابر آب و همچنین خاصیت های بهتر الکتریکی از عایق XLPE نیز استفاده میکنند .

لایه زیرین کابل زره دار

در تولید کابل زره دار به عنوان مرز بین لایه داخلی و بیرونی از یک محافظ استفاده میکنند که از جنس پلی وینیل کلرید است .

زره یا محافظ

در کابل زره دار تک رشته‌ای از آلومینیوم برای لایه محافظ و در کابل زره دار چند رشته ای از استیل برای لایه محافظ استفاده میکنند . لایه محافظ کابل زره دار موجب مقاومت و دوام در زمین میشود .

انواع کابل زره دار

کابل زره دار NYRY

کابل زره دار N2XYRY

کابل سربدار

کابل سربدار از کابل های مهم صنعتی است که به دلیل سرب استفاده شده در این کابل در محیط های دارای مواد نفتی ، موارد روغنی و هیدروکربن ها از مقاومت مناسب برخوردار هستند .

بهترین کارخانه تولید کابل سربدار کدام است ؟

بهترین کارخانه و برند تولیدکننده کابل سربدار ، کارخانه کابل یزد و شرکت کابل متال است .

سینا نوین نماینده فروش کابل متال در تهران و در خیابان لاله زار ، آماده فروش انواع کابل سربدار با قیمت مناسب و ارسال به سراسر ایران میباشد .

برای سفارش انواع کابل سربدار میتوانید با فروشگاه سینا نوین تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان این مجموعه بهرمند شوید .

 

تلفن فروشگاه :

02133531079

02133531089

تلفن همراه:

09121017876

09351017876

کابل آرموردار

کابل آرموردار دارای یک لایه محافظ برای جلوگیری از قطع یا ساییدگی است . آرمور در کابل کواکس یک پوشش فویل است که به صورت شیاردار است و از فلزهای نازک به هم تنیده تشکیل شده و انعطاف پذیری است . در کابل آرموردار همچنین در داخل و خارج آن یک لایه ضد آب به کار رفته است که از نفوذ آب و ایجاد اختلال جلوگیری می کند. لایه بیرونی کابل آرموردار بیرونی دارای خاصیت ضد جوندگی و محافظ در برابر سایش می باشد که از پلاستیک ساخته شده است. مواد آرمور در کابل آرموردار عمدتاً از فویل کولار ، فولاد و آلومینوم ساخته می شوند و هدف آن ها محافظت از کابل به هنگام نصب و راه اندازی است.

ساختار و تفاوت کابل آرموردار

برخی تصور میکنند کابل آرموردار صرفا” دارای لایه حفاظ فلزی است ولی لازم نیست مواد آرمور حتماً از جنس فلز باشند بلکه می‌توانند از جنس الیاف فیبر، الیاف شیشه، پلی اتیلن و غیره نیز باشند. تنها چیزی که باعث می شود کابل آرمور دار و بدون آرمور متفاوت باشند این است که کابل آرمور دار دارای یک لایه محافظ اضافی برای کابل فیبر نوری است. قیمت کابل آرموردار معمولاً گران تر از کابل بدون آرمور است در حالیکه کابل های آرمور دار با زره فولاد و آلومینوم ارزان تر از کابل های آرمور دار با زره با کِولار (kevlar) است که معمولاً برای موارد خاص استفاده می شود.

چرا باید از کابل آرموردار استفاده شود ؟

چند دلیل برای استفاده از کابل آرموردار وجود دارد. مقاومت و استحکام کابل آرموردار از دلایل استفاده آنهاست و به همین دلیل کابل های آرموردار در سالهای گذشته بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است . حتی در جاهایی که کانال های مخصوص همچنان خطر جوندگان وجود دارد که باعث ایجاد اختلال در عملکرد کابل ها می شود از کابل آرموردار استفاده میشود . بنابراین استفاده از کابل آرمور دار برای حفاظت در برابر جوندگان و در مواردی که مستقیماً در زیر خاک دفن می شوند ضروری است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]