کابل افشان 16×5 البرز الکتریک نور

کابل افشان16 ×5 ساتم الکتریک  یکی از کابل های کاربردی است که با بهترین طراحی و تولید به بازار عرضه شده است. این کابل وظیفه انتقال جریان را با استفاده از 5 سیم مسی به کار رفته در آن انجام می دهد. هر یک از این سیم ها سطح مقطعی برابر با 16 میلیمتر مربع را دارا می باشند. این 5 سیم به هم تنیده شده در یک پوشش به نام غلاف در کنارهم قرار می گیرند. این کابل خاصیت انعطاف پذیری داشته و در بازار هم با همین نام به فروش می رسد، این خاصیت موجب شده کابل در  هر محیط و شرایطی قابل استفاده باشد. به طور مثال می توان از آن جهت کابل کشی داخلی ساختمان ها و نصب ثابت در زیر گچ بری ها و حتی داخل لوله ها استفاده نمود.

 

مشخصات فنی کابل افشان 16×5 البرز

کابل افشان 16×5 سینا نوین  یا همان کابل نرم، با استفاده از بهترین متریال استاندارد و مقاوم تولید شده است. این کابل بر اساس آخرین استاندارد های روز دنیا تولید شده و در بازار فروش با نمونه های خارجی خود به رقابت می پردازد. این کابل مورد تایید اداره استاندارد ایران بوده و دارای نشان استاندارد ملی است. از طرفی این محصول دارای استاندارد نروژ و تاییدیه اتحادیه استاندارد اروپا می باشد.


کابل افشان سینا نوین با استفاده از متریالی مرغوب شامل سیم مس آنیل شده و دو نوع پی وی سی برای روکش سیم و غلاف کابل تولید شده است. سیم مسی رسانایی قوی است که به کابل خاصیت انعطاف پذیری نیز بخشیده است. و PVC پلاستیک مستحکم و مقاومی است که به خوبی از محصول مراقبت می کند، اما باید قبل از نصب به محدوده دمایی توجه داشته باشید. بهترین دما برای پی وی سی از 5 – تا 70 + است، در خارج از این محدوده امکان آسیب به روکش وجود دارد. در ضمن ولتاژ نامی این کابل 300 / 500 ولت است و در حلقه هایی 100 متری به فروش می رسد. با خرید سیم و کابل سینا نوین می توانید به رونق اقتصاد ملی نیز کمک ویژه ای نمایید. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت کابل افشان 16×5 سینا نوینو یا خرید کابل افشان16 ×5 سینانوین به سایت ساتم الکتریک مراجعه نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]