سیم و کابل البرز الکتریک نور (سینا نوین )

سیم و کابل البرز الکتریک (سینا نوین )یکی از برند‌های فعال در حوزه تهیه و تولید و عرضه انواع سیم و کابل برق است و از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. این شرکت با داشتن بیش از چند دهه تجربه در زمینه عرضه انواع سیم و کابل دارد.

برند سیم و کابل البرز الکتریک نور

در حال حاضر با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، میزان مصرف انواع سیم و کابل بسیار افزایش یافته است و می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین تجهیزات مورد استفاده برای صنایع مختلف هستند.
شرکت سیم و کابل البرز الکتریک نور ( سینا نوین ) در سال 1383 اولین سیم و کابل خود را به تولید رساند. این سیم و کابل به دلیل تولید باکیفیت‌ترین و معتبرترین سیم و کابل به سرعت توانست جهانی شود و فروش بالایی را در بازار به خود اختصاص دهد. در حال حاضر این شرکت با صدها نیرو در حال فعالیت است تا بتواند نیاز بازار را تامین کند. تمامی سیم و کابل‌های البرز الکتریک نور بر اساس استانداردهای جهانی می‌باشد و همراه گارانتی ارائه می‌گردد.
با توجه به این مسئله، شرکت‌های زیادی در کشورمان مشاهده می‌شود که در جهت تولید انواع سیم و کابل فعالیت می‎کنند، بنابراین اگر به بازار سیم و کابل بروید، مشاهده می‌کنید که برندهای مختلفی به فروش می‌رسند.
در چنین شرایطی شاید انتخاب یک برند برتر و بهتر کمی سخت باشد اما با داشتن اطلاعات کافی راجع‌ به برندها، انتخاب برای شما راحت‌تر خواهد بود. از جمله برندهای ایرانی می‌توان سیم و کابل البرز الکتریک نور، خراسان افشار نژاد، صنایع سیم و کابل همدان، سیم و کابل مغان، سیم و کابل اختر، سیم و کابل سیمکو را نام برد.
شرکت البرز الکتریک نور از دانش مهندسان به همراه تجهیزات و دستگاه‌ها و ماشین آلات پیشرفته و به‌روز استفاده می‌کند، که از جمله عوامل تعیین کننده کیفیت هستند. اگر به دنبال کیفیت و در عین حال قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم که محصولات شرکت البرز الکتریک را تهیه کنید.

انواع محصولات برند البرز الکتریک نور

از جمله محصولات شرکت سیم و کابل البرز الکتریک نور عبارت‌اند از:

🔰کابل افشان البرز الکتریک نور

کابل‌های افشان در برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که در این میان کابل‌های افشان البرز الکتریک نور بالاترین کیفیت و ایمنی را دارد. این کابل ها در دو نوع تخت و گرد تولید می گردند و ولتاژ این کابل ها بین 300 تا 500 ولت می باشد همچنین کابل های افشان سینا نوین  در وسایل خانگی، محیط های اداری و آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرند. این کابل‌ها جریان الکتریسیته را در فاصله های کوتاه انتقال می‌دهد.

🔰کابل تلفنی البرز الکتریک نور

کابل‌های تلفنی تولید شده در البرز الکتریک نور در اکثر خانه‌های ایرانی کاربرد دارد. میزان مرغوبیت و کیفیت این کابل‌ها اهمیت بسیاری دارد و شما می‌توانید مطمئن ترین کابل را خریداری کنید. ضخامت این کابل‌ها متنوع بوده و کاربردهای فراوانی دارد. بر روی این سیم‌ها عایق پی وی سی و مس آنیل شده قرار دارد و مقاومت و دوام بالایی در برابر رطوبت و ضربه دارد.

🔰کابل مفتول nyy البرز الکتریک نور

این کابل مفتول در دو ضخامت 5/0*1 و 10*1 تولید و به بازار عرضه می‌شود. تنوع این سیم بالا بوده و در ضخامت.های مختلفی در بازار موجود است. بنابراین شما می‌توانید کابل مفتول nyy را در بسیاری موارد به کار ببرید.

🔰کابل تخت البرز الکتریک نور

کابل تخت از دیگر سیم و کابل‌های البرز الکتریک نور به شمار می‌رود. این سیم و کابل به دلیل شکل ظاهری که دارد در مواردی از جمله کابل کنترل آسانسور، کابل ماشین آلات صنعتی و کابل بالابر و جرثقیل مورد استفاده قرار می‌گیرد. استاندارد بودن و مقاومت بالای کابل تخت البرز الکتریک نور توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

🔰کابل کواکسیال البرز الکتریک نور

کابل کواکسیال هم محور بوده و در طول خط انتقال هیچ گونه نویزی نمی‌تواند به داخل این کابل ها نفوذ کند بنابراین در این کابل هیچ تابش و تشعشعی وجود ندارد. کابل کواکسیال البرز الکتریک نور در شبکه‌های تلفنی و تلویزیونی و آنتن‌ها به کار می‌رود. این کابل‌ها کیفیت و دوام بالایی دارند و به صورت استاندارد تولید می‌شوند.

🔰کابل آلومینیوم البرز الکتریک نور

کابل آلومینیومی تولید شده در سینا نوین در ضخامت‌های مختلفی موجود است و از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این کابل‌ها به صورت حلقوی و متری خریداری می شود و نسبت به سایر کابل‌های مشابه قیمت مناسب تری دارند. همچنین روکش آلومینیومی موجود بر روی این کابل‌ها عمری طولانی به آن بخشیده است.

🔰کابل شیلد دار البرز الکتریک نور

کابل‌های شیلد دار البرز الکتریک نور به صورت بسیار پیشرفته و بر اساس استانداردهای جهانی تولید شده است. بر روی این کابل‌ها یک لایه شیلد قرار دارد که از نفوذ تداخلات و نویزها به داخل این کابل‌ها جلوگیری می‌کند. در واقع این کابل ها رسانای بسیار قدرتمند جریان‌های الکتریکی می باشند که پوشش دهنده ایده آلی به نظر می‌رسد.

کیفیت محصولات البرز الکتریک نور

از آن جایی که برندهای مختلفی روانه بازار می‌شود، احتمال دارد برخی افراد سودجو از این موقعیت استفاده کنند و محصولات بی‌کیفیت و تقلبی را به جای یک محصول اصل به مشتری بفروشند. در این صورت لازم است که در هنگام انتخاب محصول به کیفیت آن‎ها توجه کنید، اگر محصولات شرکت البرز الکتریک نور را انتخاب کنید به میزان کیفیت بالای آن‌ها پی خواهید برد.

به خاطر داشته باشید که شرکت البرز الکتریک نور بیشتر از 16 سال است که در زمینه تولید انواع سیم و کابل‌ فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد؛ بنابراین کیفیت محصولات آن را نمی‌توان نادیده گرفت. این شرکت مجهز به استاندارد شرکت برق واحد کنترل کیفیت است، بنابراین با پیشرفت‌هایی که داشته است و کیفیتی که برای محصولات خود در نظر گرفته است می‌تواند امنیت بالایی را در هنگام استفاده، برای مصرف کننده یا مشتری ایجاد کند.

شرکت البرز الکتریک نور تمام فاکتورهایی که برای تولید انواع سیم و کابل‌ها با کیفیت لازم است، را داراست یعنی از مرغوب‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند؛ علاوه‌بر آن از متخصصین با تجربه و مجرب در شرکت خود بهره می‌برد، از پیشترفته‌ترین تجهیزات و دستگاه‌ها در تولید محصولات خود برخوردار است.

اگر این کابل‌ها را از مراکز و فروشگاه‌های معتبر تهیه و خریداری کنید، قطعا شما را از کیفیت بسیار خوب آن‌ها مطمئن می‌کنند؛ چرا که این فروشگاه‌ها به هیچ عنوان محصولات بی کیفیت و تقلبی را به فروش نمی‌رسانند و مسلما برای اکثر محصولات خود ضمانت نامه در نظر می‌گیرند.

نمایندگی سیم و کابل البرز الکتریک نور

شرکت سیم و کابل البرز الکتریک نور –سینا نوین – با توجه به میزان کیفیتی که برای محصولات خود در نظر گرفته است از طرفداران زیادی برخوردار است. در واقع تمام محصولات این برند بسیار پر متقاضی هستند، به همین دلیل این شرکت برای رفع نیاز مشتریان خود در سراسر کشور نمایندگی‌های مختلفی دارد. اساسا تمام نمایندگی‌های رسمی که برای فروش محصولات این برند فعالیت می‌کنند به صورت مستقیم با شرکت در ارتباط هستند، شرکت البرز الکتریک نور بر عملکرد تمام آن‌ها نظارت دارد؛ در این صورت هر گونه تخلفی از سمت نمایندگی‌ها دیده شود، نمایندگی را از آن‌ها سلب می‌کند.

بنابراین با اطمینان خاطر می‌توانید محصولات این برند را از نمایندگی‌های معتبر و رسمی تهیه و خریداری کنید. یکی از نمایندگی‌های معتبر و رسمی که در بازار لاله زار تهران در حال فروش محصولات البرز الکتریک نور است، فروشگاه اینترنتی سیم و کابل سینا نوین است.

فروشگاه معتبر سیم و کابل سینا نوین  بدون واسطه و به صورت مستقیم محصولات برند البرز الکتریک را از شرکت دریافت می‌کند و سپس آن‌ها را با کیفیت عالی به دست مصرف کننده می‌رساند. با خرید از فروشگاه سیم و کابل سینا نوین می‌توانید در زمان و هزینه‌های اضافی رفت و آمد خود به اندازه قابل توجهی صرفه جویی کنید. محصولات این فروشگاه تمام با کیفیت هستند و با تهیه آن‌ها علاوه بر حفظ ایمنی می‌توانید که عملکرد بسیار خوبی از انواع سیم و کابل‌ها مشاهده کنید. پیشنهاد می‌کنیم سیم و کابل برند البرز الکتریک نور را از این فروشگاه معتبر تهیه کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]